ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Στην Homeline, φροντίζουμε να παραλάβετε τα προϊόντα σας με ταχύτητα και ασφάλεια. Κάθε αποστολή πριν παραδωθεί στην μεταφορική εταιρεία  – Courier ελέγχεται προσεκτικά τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και στην συσκευασία. Μπορείτε να παραλάβετε τις παραγγελίες σας μέσα από το δίκτυο καταστημάτων μας, ή να σας παραδωθούν στην πόρτα σας σε 1-2 εργάσιμες.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Μεταφορικά δωρεάν από το ποσό των 50 ευρώ και πάνω και έως 3 κιλά. Εάν το δέμα έχει όγκο, η αποστολή θα γίνεται με μεταφορική εταιρεία, η χρέωση θα γίνεται κατόπιν συμφωνίας και θα επιβαρύνει κατά 50% τον πελάτη.

ΚΟΣΤΗ

Τρόπος Αποστολής-ΠαραλαβήςΤοποθεσίαΗμέρεςΚόστος
Παράδοση στον χώρο σαςΌλη η Ελλάδα1-3 εργάσιμες μέρες3,00€ + 1,00€ για κάθε extra kg μετά τα 3Kg
Παραλαβή από το κατάστημαΔίκτυο καταστημάτων HomelineΆμεσαΔΩΡΕΑΝ
Κόστος ΑντικαταβολήςΌλη η Ελλάδα2€

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  1. ΔΩΡΕΑΝ επιστροφή σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος μέσω ACS.
  2. ΔΩΡΕΑΝ επιστροφή λόγω υπαιτιότητας του καταστήματος μας με την μεταφορική εταιρεία ACS.
  3. Επιστροφή των χρημάτων σας σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας (*Αφορά το κόστος των προϊόντων)

Οι επιστροφές πρέπει να γίνουν εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς και φυσικά να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων της εταιρίας μας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Επιστροφές προϊόντων πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννοήσεως με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.homeline.com.gr (είτε με email στο new.homeline.ltd@gmail.com, είτε τηλεφωνικά στο 24440 23463) και αφορούν μόνο προϊόντα που αγοράστηκαν από το ίδιο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας από την εταιρεία μεταφορών.
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία .Δεν επιστρέφονται προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν πλυθεί.

Η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής Πώλησης.

Με την επιστροφή του προϊόντος , μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για μελλοντική χρήση εντός 6 μηνών, είτε επιστροφή χρημάτων μέσω τραπεζικού λογαριασμού (εντός 30 ημερών) από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής. Για την δεύτερη περίπτωση είναι απαραίτητο μέσα στην επιστροφή του δέματος να μας αποστείλετε συνοδευτικό έντυπο όπου θα αναγράφετε ο αριθμός λογαριασμού, το IBAN της τράπεζας και την τράπεζα που θέλετε να επιστραφούν τα χρήματα, ή να μας ενημερώσετε σχετικά μέσω email.

Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά δεν αλλάζονται μετά την λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών .

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Κατόπιν συνεννόησης μας αποστέλλετε το προϊόν με δική σας χρέωση, είτε με την μεταφορική σας είτε με το ταχυδρομείο υποχρεωτικά μαζί με το αντίγραφο Λιανικής Απόδειξης , αναγράφοντας τον λόγο που αλλάζετε/επιστρέφετε  το προιόν μας .

Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει να αναγράφονται τα εξής στοιχεία: Προς Ηλεκτρονικό Κατάστημα :New Homeline  4οχλμ Παλαμά – Ιτέας 43200 Καρδίτσας

Μέσα στο δέμα συμπεριλαμβάνετε τα πλήρη στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, Τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός Λογαριασμού , IBAN , τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής .

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν, το αντίγραφο της απόδειξης λιανικής και τα πλήρη στοιχεία σας, ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Η κατάθεση πραγματοποιείται σε χρονικό διάστημα 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. (κατάθεση γίνεται στην καθαρή αξία του ποσού του προϊόντος, χωρίς τα μεταφορικά έξοδα).


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με προιόντα μας, επικοινωνήστε μαζί μας είτε με email στο new.homeline.ltd@gmail.com, είτε τηλεφωνικά στο 24440 23463) εκφράζοντας το πρόβλημα σας σχετικά με το προϊόν.